Teame, et edu sõltub meie klientide usalduse teenimisest, pakkudes neile kvaliteetseid tooteid, teenuseid ja lahendusi, mis loovad väärtust ja meelerahu. Oleme pühendunud oma klientide hoonete ja ettevõtete jaoks väärtuse loomisele usaldusväärsuse, terviklikkuse, asjatundlikkuse, kogemuste, nutikuse ja uuenduse kaudu.
Meie usaldus põhineb enam kui 150-aastasel katkematul teenusel ja kestval pereettevõttel. Austame oma päritolu ja jääme truuks oma usalduse pärandile.
Ja me teame, et peame teenima selle usalduse välja iga päev.
Meil on üle 30 000 inseneri ja igaüks neist on täielikult koolitatud, sertifitseeritud ja neid koolitatakse regulaarselt ümber, et hoida neid kursis uusimate tehnoloogiate, eeskirjade ja koodeksitega.
Neile lisavad omalt poolt olulise panuse täiendavate erialade asjatundjad, et tagada kvaliteet, kliendikesksus ning pidev täiustamine teadus- ja arendustegevuse, koolituse, IT, turunduse, testimise ja paljudes teistes valdkondades.
Püüame alati olla oma klientidele professionaalne partner, lisades nende ärile väärtust ja linnamaailma taristule kvaliteeti.
Oleme liftide ja eskalaatorite valdkonnas nutikate, integreeritud ja uuenduslike liikuvuslahenduste väljatöötamisel teerajajad.
PORT tehnoloogia ja myPORT-i integreeritud hoonete ja liftide juhtimissüsteemid on maailmas juhtivad, pakkudes kõrge jõudlusega ja kõrge turvalisusega mobiilsust keerulistes kaasaegsetes hoonetes.
Ja Schindler Ahead on tõstnud meid liidriks liftide ja eskalaatorite lisamisel asjade internetti.
Nutikad lahendused pärinevad tarkadelt inimestelt, kellel on nutikad ideed ja julgus neid arendada. Oleme alati nutikuse võimaldajad.
Meie tänapäevase edu taga on pühendumus traditsioonilistele põhiväärtustele nagu klienditeenindus, kvaliteet ja ohutus, koos meie peamiste tugevustega loovuse ja uuendusega, et toota klientide vajadustele vastavaid intelligentseid lahendusi. Meie väärtused kirjeldavad seda, kuidas Schindler ettevõttena ja meie töötajad käituvad, ning need on põhimõtteks, millele oma ärisuhted rajame
Rohkem kui 70 000 Schindleri töötajat töötavad ööpäevaringselt, et teenindada iga päev 2 miljardit inimest, kes kasutavad meie lifte ja eskalaatoreid. Iga meie kliendi ja töötaja turvalisus on esmatähtis.
Teenindusettevõttena toetume tugevale kliendikesksusele, mis on aluseks kõigi toodete ja teenuste projekteerimisel ja tarnimisel, samuti meie sisemiste protsesside pidevale optimeerimisele.
Meie pühendumust olla klientide poolt tajutud kui väärtuslik partner, on võimalik saavutada ainult andekate, kaasatud ja oskuslike töötajate kaudu. Me arendame oma inimesi, et nad mõistaksid klientide vajadusi ja koostaksid neile meie uuenduslike toodete ja teenuste tootevalikust kõige tõhusama lahenduse.Anname oma inimestele võimaluse arendada juhtimis- ja otsustusoskusi kõigil organisatsiooni tasanditel, et kujundada ettevõtte edukat tulevikku. Schindler kasvatab kultuuri, kus kirg, ambitsioonid ja koostöö on tema inimeste peamised tegurid.
Kõik meie töötajad, olenemata ametikohast, funktsioonist või asukohast, järgivad Schindleri käitumiskoodeksit. Soodustame avatud ja usaldusväärseid suhteid nii töötajate vahel kui ka klientidega.
Meie eesmärk on kajastada ehtsat Šveitsi kvaliteeti mitte ainult toodete disainis, vaid ka nende tarnimises, hoolduses ja moderniseerimises. Meie sajandivanune pärand ja kogemus väärtuse pakkumisel on tingitud meie võimest pakkuda usaldusväärseid lahendusi.
Meie pikaajaline strateegia on keskendunud püsiva väärtuse loomisele kõigile ettevõtte sidusrühmadele. Eesmärk on kasvada kiiremini kui ülemaailmne liftide ja eskalaatorite turg ning tugineda tugevale uuenduste kultuurile, et parandada oma tegevuse tulemusi. Nende eesmärkide elluviimise toetamiseks rakendab Schindler kasutatavaid meetmeid klientide rahulolu ja tegevuse tõhususe suurendamiseks, samuti strateegilisi algatusi innovatsiooni edendamiseks ja kvaliteedi tõstmiseks.
Oleme olnud vertikaaltranspordi lahenduste teerajaja alates ettevõtte asutamisest 1874. aastal. Tuginedes sellele tugevale uuenduslikkuse kultuurile ja pärandile, jätkame uute süsteemide ja tehnoloogiate arendamist, mille eesmärk on prognoosida maailma tulevasi liikuvusvajadusi ja parandada linnade elukvaliteeti.
Oleme aastate jooksul edukalt turule toonud mitmeid uuendusi, sealhulgas eelvalikuga juhtimissüsteemid ja esimene patent ilma masinaruumita liftidele. Muud olulised näited hõlmavad eksklusiivse lifti vedrustuse veojõu väljatöötamist ja moderniseerimislahendust InTruss, mis võimaldab olemasolevaid eskalaatoreid uuendada, vähendades oluliselt ehitustööde mahtu.
Tehisintellekti saabumisega oleme end tõestanud ka juhtiva ettevõttena liftide ja eskalaatorite interneti (IoEE) arendamisel. Schindler Ahead pakub ainulaadset pilvepõhist digitaalset vahendite komplekti, mis ühendab suletud ahelaga ökosüsteemis seadme, kasutajad, tehnikud ja ööpäevaringsed kõnekeskused. Digitaalse kaksiku tehnoloogiasse investeerides loob Schindler aluse tehisintellekti täieliku potentsiaali kasutamiseks kogu väärtusahelas. Idufirma BuildingMinds töötab välja lahendusi kogu hoone haldamise tooteportfellide haldamise optimeerimiseks.
Tööstussektori ühe juhtiva digiettevõttena jätkab Schindler investeerimist toodete ja digitaalsete protsesside nutikasse võrku ühendamisse.