Nii keerukas süsteem vajab esmaklassilisi kutseterminale, et hõlbustada paljude sisseehitatud funktsioonide kasutamist. Need Schindler PORT terminalid (Personal Occupant Requirements Terminals), mis annavad Schindler PORT nime. Meie uhiuuel Schindler PORT-terminalide komplektil on saadaval valik sisemist riistvara. Schindler PORT-terminal on olemas erinevate funktsioonidega.
Schindler PORT pakub rohkem funktsioone kui ükski varasem liftisüsteem – see on rikkalik ja seda täiustatakse pidevalt. Lisaks liftirühma kõige tõhusamale kasutamisele naudivad sõitjad, mida see teenindab, sujuvat viisi, kuidas nad minimaalse vahepeatuste arvuga sihtkohta jõuavad. Lisaks tagavad disainis sisalduvad turvaelemendid nende meelerahu kogu sõidu vältel.
Schindler PORT põhineb Schindleri ainulaadsel 30-aastasel süsteemil, mis on tuntud kui sihtkoha juhtimine, mis parandab oluliselt liftirühma liikluskorraldust.
1990. aastatel hakkas hoone kõrgust piirama hea teeninduse tagamiseks vajalike lisaliftide arv. Valdkonnas mõisteti üldiselt, et lähenemine, mille kohaselt reisijad saavad enne sisenemist oma sihtkohad registreerida, pakuks konkreetse liftirühma puhul kõrgemat teenindustaset ja lahendaks probleemi. Selle kontseptsiooni põhjal ei olnud aga keegi valdkonnas suutnud luua toimivat süsteemi. 1992. aastal tõi Schindler turule seadme Miconic 10, esimese toimiva eelvalikuga juhtimissüsteemi ja muutis turgu oluliselt. Kui 2000. aastate alguses sai selgeks, et elevalikuga juhtimine on see, mida edasi arendada, pakkusid teised ettevõtted tooteid, kuid selleks ajaks oli Schindler võtnud juba kasutusele oma teise põlvkonna süsteemis – ja Schindler PORT on kolmas!
Kui sõitja edastab Schindler PORT-ile teabe soovitud sihtkoha kohta, tehes seda kas terminali, RFID-kaardi või nutitelefoni kaudu, analüüsib süsteem kõiki võimalikke kombinatsioone viisidest, kuidas seda teekonda pakkuda, võttes arvesse kõiki teisi süsteemis olevaid kutsungeid ja iga lifti hetkekasutust. Spetsiaalse aastaid kestnud uurimistöö tulemusena loodud seotud algoritmi abil määratakse optimaalne jaotus ja edastatakse see terminali või telefoni kaudu sõitjale. Seejärel saavad nad seista määratud lifti ees ja olla valmis kiiresti sisse astuma ja et minna minimaalsete vahepeatustega oma korrusele.
Usume, et Schindler PORT on tänapäeval valdkonna tipptase. Kuid me ei seisa paigal. Igal aastal saame rohkem andmeid tuhandetelt üle maailma töötavatelt seadmetelt, mida meie uurimisrühmad kasutavad jõudluse järkjärguliseks parandamiseks. Me ei soovi oma tulemuslikku juhtpositsioonist nii kiiresti loobuda!
Lifti tõhusust võib üldiselt mõista kahe asjana, mis mõlemad on omavahel seotud: Sõitjate käsitsemise tõhusus ja energiatõhusus.
Tase, millega lift saab sõitjaid teenindada, on loomulikult hoone üldise töö seisukohalt väga olulise tähtsusega. Näiteks büroohoones, eriti hommikuse tipptunni ajal, kui paigaldatud liftide arv ei suuda inimesi tõhusalt oma korrusele viia, tekivad järjekorrad, mis valmistab sõitjatele meelehärmi ja langetab hoone prestiiži. Schindler PORT tagab, et samale korrusele minevad sõitjad suunatakse reeglina korral samasse lifti. See tähendab, et peatuste arv, mida lift oma teekonnal hoones üles liikudes teeb, on minimaalne, mistõttu kulub fuajeesse naasmiseks vähem aega. Iga liftiga, mis saabub fuajeesse sagedamini, saabuvate sõitjate teenindamise jõudlus suureneb ja liikluse korraldamine on palju tõhusam.
Energiatõhususe osas peaksime rõhutama, et iga Schindleri lift on varustatud uusima ajami- ja materjalitehnoloogiaga, et tagada parim jõudlus. Kuid Schindler PORT-i abil saame teha rohkem. Schindler PORT lift võib töötada nii, et grupp ise saab energiatõhusust suurendada, kasutades funktsiooni, mida me nimetame energia juhtimise valikuks või ECO-ks (Energy Control Option). ECO-režiimis tagab süsteem kõigile sõitjatele vastuvõetava ooteaja, teenindades samal ajal neid energiasäästlikult. See lahendab probleemi, et tavaliselt liftirühmad tarbivad suhteliselt rohkem energiat perioodil, kui nõudlus on väike. Kui sõitjaid on vähe, mis on enamus päevast nii, saab iga sõitja liftiga väga kiiresti peale võtta ja pea ilma teiste kabiinis viibijateta transportida kiiresti sihtkohta. Nii kipuvad liftid sõitma pikki vahemaid vaid väheste reisijate jaoks. Lisaks, kuna liftid on tavaliselt tasakaalustatud 50% koormuse juures, liiguvad süsteemis olevad kabiinid tasakaalustamata olekus, mis ei ole energiatõhus. ECO-režiim lahendab selle probleemi. Energia säästmiseks saab ECO-režiimis kasutada vähem lifte ja rohkem inimesi kabiini kohta, mille tulemuseks on lühemad sõiduajad ja parem koormuse tasakaalustamine. Selle tulemusel minimeerib ECO-režiim liftide energiakasutust, tagades samas, et sõitjate ooteajad ei ületaks määratud taset: klientide rahulolu ja samal ajal kõrgeim energiatõhusus.
Turvalisus on Schindler PORT süsteemi keskmes standardvarustuses ja võib toimida mitmel erineval tasemel. Kui olemasolev hoone või isegi globaalne ettevõtte süsteem on juba olemas, on meil lihtne liidestamisrežiim selle sujuvaks integreerimiseks. Paljud kliendid on aga tänapäeval, olles teadlikud Schindler PORT-süsteemi sisseehitatud paljudest turvalisuse tasemetest, soovinud integreerida selle oma hoone turvastrateegia keskmesse.
Schindler PORT-i turvalisuse kontseptsiooni keskmes on kliendi teavitamine, et soovime, et ta end teenindades tuvastaks. Näiteks kui klient kasutab oma RFID-kaarti tõkkepuu juures, ei saa ta lihtsalt sissepääsu, vaid talle öeldakse, millist lifti kasutada, et jõuda oma eelistatud hommikusse sihtkohta. Schindler PORT-i liftis on terminalid integreeritud kaardilugeriga, mis tähendab, et kõikjal, kus see asub, saab toimuda turbetoiming. Sageli on see piirde juures, kuhu saab hõlpsasti integreerida elegantse Schindler PORT-i disaini. Soovi korral võib Schindler tarnida meie patenteeritud Speed Gates'i.
Lisaks RFID-kaardiga lahendusele pakub Schindler myPORT veelgi suuremat funktsionaalsust, mida saab kasutada koos kaartidega või nende asendajana. Lõpuks, kuigi see valik käsitleb peamiselt Schindler PORT-i, kuna see on seotud liftidega, saab süsteemi oluliselt laiendada, et pakkuda kõiki hoonesisese ligipääsu kontrolli võimalusi.
Sõitja kogemus on see, mida Schindler PORT-i disaini iga aspekt on mõeldud täiustama. Soovime, et iga kokkupuude meie kasutajatega pakuks neile turvatunnet, mugavust ja käepärasust. Alates hetkest, kui nad hoonesse sisenevad, ja ilma et nad peaksid ühtki pinda puudutamata, on neil võimalik pääseda sisse, kõndida oma liftini ja jõuda kiiresti oma korrusele. Meie eesmärk on tekitada suurepärast heaolutunnet ja tunnet, et süsteem on selleks, et pakkuda neile personaalset teenust.
Selgitame välja, kuhu nad teatud aegadel tavaliselt minna tahavad, ja proovime vajadusi ette näha. Püüame neile alati eraldada lifti, mis ei ole liiga hõivatud ja jõuab sihtkohta ilma paljude vahepeatusteta ning eelkõige püüame alati tekitada tunnet, et Schindler PORT peab iga nende teekonda väga oluliseks.